Backpackers resort Ninhvana

4 februari 2020 - Ninh Hải, Vietnam

Dag 19, 4 februari

Vanochtend kwamen we heel vroeg aan in Ninhvana. We kwamen om half zes in het hostel aan. Daar konden we gelijk inchecken en gaan slapen, maar de zonsopgang was om 6:07. Dat kon ik natuurlijk niet missen. Dus samen met een paar anderen op het strand gewacht, bleek dat de zon achter de berg op kwam🤦‍♀️ Daarna kon ik gelukkig toch nog drie uurtjes slapen.

70BFB476-3F1A-4307-9119-6967F0412642056E9068-074F-4E13-8831-736EAC15FD92

toen ik wakker werd was ik nog net op tijd voor het ontbijt. Lisa, Fabio en de laaste overgebleven portugese jongen die met ons mee reist (nil) sliepen nog. Maar ik ben niet bang meer, dus ik heb mezelf gewoon tussen wat mensen aan een tafel gepropt en ben gaan eten. Zo heb ik weer heel veel nieuwe mensen leren kennen en leerde ik van een jungletrekking die middag.

de jungletrekking was leuk maar niet super bijzonder. Het pad er naartoe was het leukste, maar ook erg warm.

8AA0A613-8321-450C-A376-0899CA693B9C

daarna hebben we een beetje op het strand gelegen en wat gegeten. De sfeer hier is wel heel bijzonder. De hele dag draait er muziek, omdat er niks in de omgeving is, is iedereen hier en iedereen is hier ook gewoon om te relaxen en het leuk te hebben. Ik heb nog nooit zo een relaxte sfeer meegemaakt.

Dag 20, 5 februari

vanochtend zijn we op tijd opgestaan om te suppen. Dit is staan op een surfplank met een peddel en zo kom je vooruit. We zijn naar een klif toegesupt waar we vanaf konden springen. Dit was acht meter hoog. Ik vond het echt doodeng en heb er heel lang over gedaan, maar uiteindelijk ben ik toch gesprongen!
geen foto’s hiervan, want dat is een beetje gevaarlijk in het water.

daarna weer een ruime periode niks gedaan, want dat is natuurlijk waar dit resort voor bedoeld is (behalve foto’s gemaakt want #allesvoordelikes) Een beetje eten en drinken, een beetje zonnen, een beetje zwemmen, dan weer eens mee met een activiteit, maar vooral heel veel niks doen.

07F4A3D4-9A0C-494C-B170-C061BC2FEBD5

lisa en ik hebben nog een pedicure laten doen, waardoor onze tenen er nu ook weer goed uitzien. Ook belangrijk.

S ‘avonds was er een kampvuur op het strand. We hebben een gezellige avond gehad maar zijn, zo verstandig als we zijn, op tijd naar bed gegaan.

E06966D3-F486-4201-88BE-84172085CFEE

Dag 21, 6 februari

weer een reisdagje. S ochtends zijn we met de shuttle vertrokken naar na trang, waar we op de bus naar dalat zijn gestapt. Rond een uur of vier kwamen we in het bergstadje aan. Door de hoogte was het best koud, maar overdag gelukkig 26 graden.

S avonds zijn we nog even door een marktje gelopen en hebben we wat gegeten.

A63432F2-E2A5-4E17-871E-01AAF4CE993B
daarna zijn we naar de mazebar geweest. Dit is een bar waar je bij binnenkomst een drankje krijgt en hiermee door een heel doolhof van trappen de rest van de bar moet vinden. Super mooi gemaakt en heel leuk om te doen!

6943F159-B75A-49F0-BCA0-79C9E05C782E
met wat logisch nadenken dat de bar waarschijnlijk op de bovenste verdieping is, dus dat we zoveel mogelijk naar boven moesten, waren we er vrij snel. Leuke ervaring!

6D547113-FCF7-45F8-82F1-94B40F253F82
toch nog redelijk op tijd naar bed gegaan, want morgen hebben we vroeg een tour.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade