Alweer thuis. :(

16 juli 2013 - Ter Aar, Nederland

Helaas ben ik alweer thuis.

Zaterdag zijn we na de olifanten 's ochtends weg gegaan. Het afscheid was erg moeilijk. Na twee weken was het echt mijn thuis geworden daar. Vooral het afscheid van alle mensen was erg zwaar. Op de terugweg zijn we nog langs de langnek stam geweest. Dat zijn mensen met ringen om hun nek zodat hun nek uitrekt. Jammer genoeg had mijn moeder maar genoeg geld voor één kaartje, dus ben ik niet naar binnen geweest. Daarna hebben we nog een middag en avond in Chiang Mai kunnen doorbrengen. Dit was weer echt leuk, maar na een paar uur hadden we het wel weer gezien en aangezien ik me niet zo lekker voelde, zijn we maar weer terug naar het hotel gegaan.

Zondag ochtend moesten we alweer om vijf uur op. Om half zes werden we opgehaald door de taxi. De vlucht van Chiang Mai naar Bangkok verliep wonderbaarlijk genoeg zonder problemen. Natuurlijk miste we onze volgende vlucht wel bijna omdat ze onze bagage toen al kwijt waren. Maar met nog twee minuten de tijd hebben we het net  aan gered. De rest van de reis verliep weer zonder problemen. Wel was het heel raar dat toen we in Nederland aankwamen we al 23 uur in het licht hadden gezeten. Gelukkig waren we na 24 uur reizen eindelijk thuis aangekomen. (Met bagage en al.)

Nu ik thuis ben wil ik maar al te graag weer terug. Dit ben ik ook van plan te doen in de kersvakantie of volgend jaar in de zomervakantie.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om mijn blog te lezen. Ik vind het in ieder geval wel leuk om het zelf weer terug te lezen. Ik hoop dat ik over een tijdje weer een bijzondere reis kan maken en daar ook een blog van kan bijhouden. Tot die tijd: tot ziens!