Naar het olifantenkamp.

3 juli 2013

Gisteren hebben we jungleflight gedaan. We moesten een parcours afleggen heel hoog in de bomen onder begeleiding van vier gidsen. Het parcours bestond vooral uit kabelbanen. Het was eerst super eng, maar later werd het erg leuk. Het was ook erg leuk om naar de anderen te kijken. Vooral naar de gidsen die elke keer op zijn kop of in andere rare posities over de kabelbaan gingen. 's Middags gingen we naar het olifantenkamp.

Vandaag hebben we de olifanten voor het eerst gezien. We moesten al om 7 uur ontbijten, waarna we naar de rivier reden in de achterbak van een auto. Hier stonden de olifanten al. We gingen ze wassen en daarna mochten we erop. En wat zijn ze groot als je erop zit! We gingen gelijk een rotswand op zodat de olifanten moesten klimmen en wij er bijna afvielen. Het was toch wel erg wennen op de rug van een olifant. Nadat mijn olifant een kwartier onbedoelde pauze had genomen en ik helemaal alleen bij het afdroppunt aankwam. We konden nog even spelen met de olifanten en daarna gingen we weer terug naar de kamers. Eenmaal bij de kamers aangekomen hebben we eten voor de olifanten gemaakt. Om twee uur moesten we ze weer ophalen en weer wassen in de rivier. Daarna hebben we nog even gezwommen in een waterval, voordat we teruggingen. Het was erg leuk.

1. Steffi:
    3 juli 2013
    Wouw ik wordt echt een beetje jaloers:p Het lijkt me echt gewelidig daar.
    heel veel plezier morgen maar dat zal wel lukken.
  2. Wil:
    4 juli 2013
    Ziet er erg leuk uit Nientje. De olifanten, maar ook de dingen die jullie daarnaast doen. Zoals glijden van de waterval. Dat lijkt me ook erg leuk.
    Ik zag dat er vlakbij jullie ook een tempel is. Ben je daar geweest? Veel plezier verder. Papa
  3. Cindy:
    5 juli 2013
    Hoi Nina, ziet er superleuk uit joh!! Lijkt me echt een hele speciale ervaring en heel bijzonder om mee te maken. En de olifanten, vooral het baby olifantje, zien er zo schattig uit :)
    Hebben jullie de komende dagen nog gelegenheid om andere dingen te doen? De waterval ziet er cool uit, maar ook een beetje eng, of niet?? Heel veel plezier daar en geniet ervan.
    groetjes, xxx Cin, Gi & Aie