Week 1 alweer voorbij.

6 juli 2013 - Chiang Mai, Thailand

Eergisteren zijn we tussen het olifantrijden door naar een Thaise school geweest. Hier konden we zien hoe het daar allemaal in z'n werk ging. We kregen een voetmassage en konden verschillende dingen bijwonen. We hebben bijvoorbeeld gezien hoe er dans en muziek les gegeven werd en je had de mogelijkheid om zelfgemaakte koekjes en armbandjes te kopen. Helaas kon dit niet omdat we waren vergeten geld mee te nemen. 's Avonds was er een echte tropische regenbui. Heel leuk om mee te maken.

Gisteren hebben een lange wandeling naar een waterval gemaakt. Ik dacht dat we gingen raften, maar toen was ik dus gewoon in een wandeling van twee uur getrickt. De waterval was gelukkig wel erg mooi. 's Middags zijn we gaan raften. Dat was echt heel erg leuk. Wel was ik aan het eind helemaal doorweekt omdat de begeleider het nodig vond om een emmer water over me heen te gooien. Het was gelukkig erg warm.

Vandaag is onze groep weggegaan. Heel jammer want het was een erg leuke groep. Vanmiddag komen er weer nieuwe mensen. Ik hoop maar dat die ook aardig zijn.

1. Wil:
    6 juli 2013
    Hi Nientje,

Klinkt nog steeds erg leuk allemaal.
    Je heb nog niet geschreven van de olifantmassage.? En daar had je toch ook foto's van?
    Je schrijft trouwens heel leuk. Ga zo verder.
    Doeidoei
    Papa
  2. Marjan Akerboom:
    6 juli 2013
    hey Nina,
    Leuk om je verhalen te lezen. Olifant rijden is toch echt anders dan paardrijden als ik het zo lees. Die gaan tenminste onderweg geen kwartier uitrusten ;).
    Jullie doen een hoop leuke dingen ernaast zeg!
    Geniet ervan!
    Groetjes Wil, Bram, Tino, Marjan
  3. Sanne:
    8 juli 2013
    He jungleprinses,
    leuk om te horen dat het zo goed gaat. Er zijn nog geen olifanten op je tenen gaan staan? Ik hoorde dat olifanten niet eens kunnen springen, omdat ze bij het neerkomen hun benen breken, dus dat wil je niet op je kleine teen hebben.
    Was het raften leuk? Dat heb ik nog nooit gedaan.
    Doe de groeten aan mama, en veel plezier.
    XX Sanne
  4. Monique van Leijden:
    8 juli 2013
    Beste Nina.

We vinden het heel leuk om jou verhalen te lezen. Jullie doen hele leuke dingen. Lijkt mij ook heel leuk om n keer mee te maken. We wachten op je volgende verhaal en fotos. Kusjes van ons. Monique Tomek en de kids
    Corrie en Theo.