Bijna aan het eind.

12 juli 2013

Sorry dat ik zolang niks nieuws geplaatst heb. Ik had last van internet problemen.

Hier is het verder gewoon z'n gangetje gegaan. We zijn vier dagen alleen of met twee mensen die we niet kenden geweest, voor dat de nieuwe groep (twee mensen) kwam. Deze vier dagen waren best wel saai. Natuurlijk gingen we wel twee keer per dag naar de olifanten, maar dat was ook wel alles wat we deden. Gelukkig is er nu weer een nieuwe groep. Twee Nederlandse meisjes. De voertaal hier is dus eindelijk gewoon Nederlands. De laatste paar dagen is de regentijd ook echt begonnen. Vandaag is het eindelijk wat minder, maar de rest van de dagen regende het heel veel en was het ook best koud. Niet echt leuk dus. Gisteravond hadden we een feest hier en wij mochten ook komen. Nadat iedereen een goed glas whisky op had, was dat erg gezellig. Helaas moesten we vandaag wel weer gewoon om zeven uur opstaan... Het raften vorige week was zo leuk dat we het vandaag weer gaan doen. Erg fijn dus dat het weer een beetje mooi weer is, want met raften blijf je niet droog. (Misschien had dit de vorige keer ook te maken met het feit dat de raft-begeleider mijn helm afpakte en hem vol met water teruggaf. Dit gaat me vandaag niet weer overkomen.) Door alle regen want de afgelopen dagen staat de rivier zo'n halve meter hoger dan eerst, dus olifanten wassen is ook een uitdaging geworden. Als je niet oplet wordt je namelijk zo meegesleurd.

Morgen gaan we weer terug naar Chiang Mai. Zondag gaan we weer naar huis. Als ik thuis ben zal ik mijn laatste blog plaatsen. :)

1. Wil:
    15 juli 2013
    Leuke foto's Nien.
    En ik ben blij dat je nu weer gezond en wel (en moe) thuis bent.
    Papa